* Purity Herbs:

Waarom Purity Herbs natuurlijke producten?

Een verzorgingsproduct moet zuiver zijn, zo zuiver dat je het haast kunt opeten. Want wat gebeurt er als je een crème op je huid aanbrengt? Voor een deel komen de in de crème aanwezige bestanddelen in je bloed terecht.
Dus als je dagcrème synthetische stoffen bevat is de kans groot dat deze ook je gezondheid aantasten. We raden je aan meer te weten te komen over schadelijke en kostbare ingrediënten zodat je begrijpt waarom de ene crème goed voor je is en de ander echt af te raden.

De producten van purity herbs zijn echt 100% natuurlijke verzorgingsproducten!

Je kunt er in de webshop van overtuigd zijn dat alle producten echt veilig zijn, ook als je een enorm gevoelige huid hebt. Purity Herbs gaat nog een stap verder. Alle producten zijn unieke samenstellingen van actieve, voedende bestanddelen  die je huid niet alleen verzorgen maar indien nodig herstellen bij huidproblemen en allergieën. 

Enkele feiten over Purity herbs:

  • Er worden totaal geen chemisch/ synthetische ingrediënten in verwerkt, dus zelfs geen conserveringsmiddelen zoals parabenen of varianten hierop.
  • In de producten is IJslands water verwerkt.  Dit water is zo schoon en zuiver dat het zonder behandeling uit de kraan komt!
  • Er zijn geen chemische of kunstmatige materialen gebruikt.
  • Er worden geen chemische parfums gebruikt, alleen zuivere etherische olïen in een zeer lage en veilige dosering.
  • De gebruikte conserveringsmiddelen zijn natuurlijk, dit is echt uniek!
  • De kruiden worden met de hand geplukt, met respect voor de natuur.
  • Oude gewoontes en hedendaagse kennis zijn met elkaar gemengd om het beste resultaat te verkrijgen.
  • De gezichtsverzorging- productlijn bevat anti-age werking.
  • Purity Herbs producten zijn zo zuiver en onschuldig dat ze zelfs kunnen worden gebruikt bij baby's.
  • Alle producten zijn dermatologisch getest.
  • De producten, evenals de afzonderlijke ingrediënten, zijn niet getest op dieren.
  • De producten zijn onschadelijk voor het milieu

* Benecos:

Superhippe biologisch gecertificeerde make-up van Duitse bodem met een geweldige prijs-kwaliteit verhouding.

Benecos, het snelst groeiende natuurlijke cosmeticamerk van Europa. De missie van Benecos? Een hippe en frisse wind door het land van biologische cosmetica. Benecos timmert hard aan de weg om haar missie te halen.

Een prachtig en zeer uitgebreid assortiment vol verzorgende biologische ingrediënten en prachtige, trendy kleuren en natuurlijk niet op dieren getest.

Benecos is een mooi, hip en trendy merk met iets extra’s. En dat extra’s is biologisch voor een zéér scherpe prijs. Benecos is chique en biedt je natuurlijke schoonheid. Benecos heeft een enorme hoeveelheid mooie sprekende kleuren in producten, van lipstick tot nagellak en van foundation tot blusher. Kleuren die je opfleuren, je blij maken en een plezier zijn om elke dag opnieuw te gebruiken.

Benecos staat garant voor een mooi begin van de dag.

 

* Joik:

Natuurlijke verwennerij uit Estland

Het is winter 2005 in het koude Estland als JOIK-oprichter Eva-Maria heerlijk geurende kaarsen wil branden gedurende de lange avonden. Ze kan ze echter niet vinden: ze wil geen op aardolie gebaseerde paraffinekaarsen branden en de geuren vallen haar tegen. Nieuwsgierig als ze is besluit ze de wereld van geurkaarsen in te duiken en zichzelf te leren hoe ze hoogwaardige geurkaarsen maakt die doen wat ze beloven. De paraffine vervangt ze door sojawas en de heerlijke aroma’s haalt ze uit de Estlandse natuur. Resultaat: schoon brandende en heerlijk geurende kaarsen, van lokale makelij. De feedback die ze krijgt van haar omgeving stimuleert haar de kaarsen aan te bieden bij enkele designwinkels in hoofdstad Talinn, en zo ontstaat haar bedrijf.

Zodra haar succesvolle geurkaarsen staan als een huis, besluit ze verder te zoeken naar natuurlijke producten die hoog-kwalitatief en effectief zijn. Ze doet een studie naar verschillende planten en oliën en vraagt advies aan specialisten over werkzame ingrediënten. Van kaarsen groeit haar interesse richting natuurlijke huidverzorging. JOIK is geboren. Hun filosofie: eerlijke, natuurlijke producten die verwennen, effectief zijn en emoties aanspreken. Een geur die een herinnering boven brengt, een kruid dat doet denken aan zwoele zomeravonden.

 

JOIK is van begin tot eind bij het productieproces betrokken, zij besteden niets uit. Dit verklaart de hoge kwaliteit en de versheid van hun producten. Daarbij wordt alles handgemaakt, niet getest op dieren en zoveel mogelijk van lokaal groeiende ingrediënten bereid: koolzaadolie, duindoornolie en Estlandse kruiden en honing bijvoorbeeld vind je in veel van hun producten terug.

Estland is een land van overweldigende natuur: bergen, enorme bossen, meren en rivieren. In contact zijn met de natuur is een belangrijk onderdeel van de mensen die er wonen, en folkloristische tradities worden nog altijd van generatie op generatie doorgegeven. Dit zie je terug in JOIK: oude vaardigheden en kennis over hoe planten te gebruiken voor schoonheid en gezondheid worden er gecombineerd met modern onderzoek, moderne ingrediënten en moderne productietechnieken.

Het resultaat: huidverzorgingsproducten en geurkaarsen die je zintuigen prikkelen, die effectief zijn en doen wat ze beloven. Je dagelijkse verzorgingsritueel moet pure verwennerij zijn, zo vindt JOIK, en dus besteden ze veel aandacht aan het ontwerp, de geur en de esthetiek van hun producten. Natuurlijk = luxe!

 

* Young Nails:

Young Nails is het topmerk uit Amerika, ontwikkeld door de broers Greg en Habib Salo. Young Nails wordt inmiddels in ruim 40 landen verkocht. Het merk bestaat uit allerlei producten voor de mooiste nagels. Kiezen voor Young Nails is kiezen voor onbezorgde, echte kwaliteit. Young Nails belangrijke slogan: It's all about you!

 

* Balis & Harding:

Baylis & Harding is een toonaangevend merk op de Britse en Nederlandse markt. Vermaard op het gebied van heerlijk geurende verzorgingsproducten en onderscheidend met luxe, maar betaalbare cadeausets. Ieder seizoen speelt Baylis & Harding in op de nieuwste trends qua geuren, kleuren en verpakkingen.